Пародонтолог в Ірпені

Повний комплекс стоматологічних послуг в

“DANYLIV DENTAL PRACTICE”

Заповніть дані прямо зараз і натисніть “Записатися”. Ми зв’яжемося з Вами протягом 10 хв і підберемо зручний час візиту

Послуги пародонтолога

лікування гінгівіту

лікування пародонтиту

лікування пародонтозу

Пародонтологічна чистка зубів

Пародонтологія

Індивідуальний підбір засобів гігієни ротової порожнини

Фахівці "DANYLIV DENTAL PRACTICE"

Не ігноруйте проблеми з яснами!

Не відкладайте надовго візит до стоматолога!

Запишіться на консультацію прямо зараз і ми вирішимо вашу проблему

Внесіть дані і натисніть кнопку “Записатися на консультацію”. Ми передзвонимо Вам протягом 10 хв і підберемо зручний час візиту

ЧОМУ ПАЦІЄНТИ ВИБИРАЮТЬ НАС

Працюємо без вихідних

Зубний біль відкласти не можна, тому для вашої зручності ми працюємо навіть на вихідних

Найкращі матеріали

Ми не економимо на здоров'ї наших пацієнтів, тому використовуємо тільки якісні матеріали європейських виробників

Сертифіковані спеціалісти

В нашій команді працюють тільки найкращі лікарі, які постійно підвищують свій рівень знань

Безпека

Інструмент проходить 3 етапи стерилізації: замочування в дез розчинах, промивка, упаковка в стерильний пакет і автоклавування.

ВІДГУКИ ПАЦІЄНТІВ

Стоматологічна клініка Danyliv Dental Practice IconСтоматологічна клініка Danyliv Dental Practice

вулиця Садова, 94-В, Ірпінь

4,8 123 reviews

• Avatar Марина Старчук ★★★★★ 3 тижні тому
    Була на прийомі у Анастасії Олександрівни) На консультації лікар все чітко, конкретно і зрозуміло пояснила) Лікування було абсолютно … More безболісним і комфортним! Обов*язково буду звертатися в клініку до лікаря Анастасії на профогляд, лікування та гігієну) Однозначно рекомендую=)
  • Avatar Nastya Ivanova ★★★★★ місяць тому
    Хочу лишити відгук про клініку і про лікарів Чаплик Тарас Володимирович та Івченко Юлія Володимирівна. Дуже задоволена лікуванням. … More В Тараса Володимировича видаляла останній зуб мудрості. Дуже хвилювалась, бо всі видалення до цього в інших лікарів були проблемні і важкі. В Тараса Володимировича все пройшло легко і спокійно, дуже швидке відновлення! Юлія Володимирівна дуже швидко й легко відновила 2 зуба. Дуже приємний і чуйний персонал! Обслуговуюсь тепер тільки там))) Успіху Вам!
  • Avatar Владислав Тарковский ★★★★★ 3 місяці тому
    В грудні поставив брекети в цій клініці. Моя лікарка Анна просто неймовірна - завжди все гарно пояснює, можна поставити будь-які запитання, … More відповідає дуже швидко, турботливо, а головне професійно. Результат перевтілення вражає. Дякую Вам, Анно!
  • Avatar Олександр Ляпкало ★★★★★ 3 місяці тому
    Це був перший візит до дитячого стоматолога. Лікарю Самишкіній вдалося меншого налаштувати на лікування. Він спокійно сприйняв перше … More знайомство і дався зробити перші маніпуляції. А ще нас гарно відволікав і налаштовував на лікування мультик. Дякую за приємну атмосферу!
  • Avatar Ірина Жила ★★★★★ 3 місяці тому
    Більше 3 років відвідуємо дану стоматологія. Все подобається, сервіс, якість, ставлення до пацієнта. Ми з чоловіком до Юрія Ігоровича. … More Синочку лікували зуби у Марії Олександрівни. Спеціаліст високого рівня.

Пародонтолог в Ірпені

Здоров’я зубів безпосередньо залежить від стану ясен і кісткової тканини щелепи. Більше половини дорослого населення стикається з проблемою кровоточивості, запалення або інших проблем з яснами. При відсутності своєчасної стоматологічної допомоги проблеми з яснами приведуть до втрати зубної одиниці.

Основні причини появи пародонтологічних захворювань:

• Незбалансоване харчування – відсутність необхідної кількості макро і мікроелементів
  • Відсутність догляду за ротовою порожниною
  • Освіти зубних каменів і нальоту, що в свою чергу провокує утворення великої кількості небезпечних бактерій

Першими сигналами для відвідування пародонтолога в Ірпені є:

• Кровоточивість ясен під час проведення гігієнічних процедур ротової порожнини
  • Кровоточивість ясен в спокійному стані або під час прийому їжі
  • Припухлість або зміни кольору ясен
  • Непрофесійна установка протезів. Може спричинити за собою пошкодження ясен і утворення в них запальних процесів.
  • Наявність гною і неприємного запаху
  • Підвищення чутливості зубів на зміни температури

Наявність одного або декількох симптомів свідчить про розвиток захворювань.

Основні захворювання, які виділяють в пародонтології:

• Гінгівіт

Початкова стадія захворювання ясен. Супроводжується почервонінням, підвищеною чутливістю, кровоточивістю ясен, присутній біль при прийомі їжі. Якщо вчасно не розпізнати гінгівіт і не надати лікування – захворювання переходить у важчу форму. Основною причиною появи гінгівіту є незадовільна або неповна гігієна порожнини рота.

• Пародонтит

Симптоми, що з’являються на цій стадії захворювання ясен помітні не тільки хворому. Чітко простежується зміни в яснах: зміни кольору і щільності ясен (вони стають пухкими і не щільними). Візуально зуб ставати довшим. Це обумовлено опущеними ясен. Присутня постійна кровоточивість ясен, при прийомі їжі, в тому числі. Пародонтит вимагає негайного і грамотного лікування стоматолога-пародонтолога, так як подальший розвиток подій – це втрата зубної одиниці.

Стоматологи “DANYLIV DENTAL PRACTICE” мають багаторічний досвід в питаннях лікування пародонту, з радістю дадуть відповідь на ваші питання і допоможуть усунути проблему. Наша клініка оснащена сучасним обладнанням, яке допоможе провести точну діагностику і призначити лікування при захворюванні ясен і кісткових тканин зуба різних ступенів складності.

Стоматологія в Ірпені “DANYLIV DENTAL PRACTICE” чекає вас на консультацію. Ми готові провести огляд і вказати варіанти усунення проблеми.

Записатися в стоматологію Ви можете, зателефонувавши за номером (068) 900-31-30, (095) 900-31-30, (073) 900-31-30 або залишивши заявку на сайті.

Читати більше

СТОМАТОЛОГІЯ В ІРПЕНІ І КРЮКІВЩИНІ