Етапи лікування кореневих каналів

Ускладнення карієсу – пульпіт, періодонтит потребують лікування кореневих каналів. Лікування кореневих каналів зуба або ендодонтичне лікування -складний трудоємкий процес. Під час якого лікар -ендодонтист за допомогою різноманітних  ротаційнх і ручних інструментів, а також різних медикаментозних середників, досягає очищення кореневої частини зуба від потологічного вмісту з подальшою обтурацією кореневого каналу пломбувальним матеріалом. В залежності  від встановленого діагнозу це може відбуватися у декілька відвідувань. Проведення ендодонтичного лікування вимагає від спеціаліста не тільки глибоких знань, але і великий практичний досвіт ,відпрацьовані мануальні навички. Максимально якісно провести лікування кореневих каналів допомагають рентгенологічний контроль і апекслокатор. Кожна клінічна ситуація унікальна ,але всі вимоги до обробки кореневих каналів виконуються спеціалістами виключно в певній послідовності. Лікарі нашої клініки при лікуванні використовують знання отримані на наукових конференціях і семінарах, застосовують тільки перевірені технології і ефективні матеріали. Обов’язковим при лікуванні кореневих каналів є використання кофердаму.

Він забезпечує для пацієнта безпеку, так як для дезінфекції каналу застосовують  агресивні для слизової оболонки порожнини рота антисептики, а для механічної обробки дрібний інструментарій, який можливо проковтнути або вдихнути під час маніпуляції. Кофердам також ізолює зуб від слини, де містяться мільйони мікроорганізмів, які здатні при потраплянні в порожнину зуба викликати в подальшому запальний процес.

Підготовчий етап:

• діагностика;
  • місцева або провідникова анестезія;
  • постановка кофердаму.

Основні:

1. Отримання доступу до кореневих каналів шляхом видалення усіх уражених карієсом тканин зуба;
  2. Інструментальна і антисептична обробка кореневих каналів;
  3. Обтурація кореневих каналів клінічно ефективними матеріалами.
Етапи лікування кореневих каналів

Після пломбування кореневих каналів, як правило ставиться тимчасова пломба, а вже під час наступних відвідувань проводиться відновлення коронкової частини зуба.

Якщо після лікування кореневих каналів зуб болить при накушуванні -це варіант норми. Ці симптоми як правило зникають на протязі тижня після ендодонтичного втручання. Лікарі рекомендують перший час  не навантажувати лікований зуб.  В деяких випадках, коли корні зубів мають складну анатомію або це є повторне переліковування кореневих каналів якісне лікування можливе лише з використанням дентального мікроскопа.

На жаль, при несвоєчасному лікуванні пульпітів і періодонтитів можливо втратити зуб, як наслідок ситуація ускладняється необхідністю протезування або імплантації.

Стоматологія в Ірпені "DANYLIV DENTAL PRACTICE"

ПН-НД: с 9.00 до 21.00