Пародонтологічне лікування в Ірпені

Захворювання  пародонту найпоширеніша група захворювань у всьому світі. Захворювання виявлені в 95% дорослого населення і 80% дітей. Небезпека в тому, що на початкових стадіях процес протікає безсимптомно, а кровоточивість ясен пацієнт не вважає проблемою.

Для глибшого розуміння ситуації пропонуємо розібратися детальніше в поняттях.   Пародонтит- це комплекс тканин, які оточують зуб: кісткова тканина, ясна, зв’язки.  Він  виконує ряд завдань : фіксація зуба в щелепі, регулювання і розподіл жувального навантаження, захист від проникнення всередину кістки бактерій, захист від ушкоджувальних чинників.

Пародонтит – це інфекційне ушкодження м’яких і кісткових тканин, які знаходяться довкола  зуба.  У тяжких випадках пацієнт може втратити зуб.

Коли потрібно записатися на консультацію  до пародонтолога?

• при кровотечі ясен під час чищення зубів або під час їжі
  • якщо з’явився неприємний запах з рота
  • якщо помітили темний рясний наліт
  • якщо помітили що змінилася форма ясен (сосочки стали набряклі)
  • якщо ви помітили оголення  шийок зубів
  • якщо з’явилася рухливість зубів

Якщо хоч би один пункт ви виявили у себе, то фахівці клініки  Danyliv Dental рекомендують записатись на огляд

Розвитку парадонтиту передує інше захворювання – ГІНГІВІТ. Давайте розберемо, як він виникає і чому може перейти в пародонтит.

Гінгівіт – це поверхневе запалення ясен (у процес залучені лише м’які тканини ясен). Запалення може виникнути в ділянці 1 або декількох зубів (локальний гінгівіт) або всіх зубів (генералізованний гінгівіт).

Запалення ясен зазвичай починається з її пошкодження. Наприклад, при їжі, чищенні зубів, при погрішностях під час постановки пломби або коронки, хімічному опіку. В цьому випадку в травмовані ясна проникають хвороботворні мікроорганізми і підсилюють запальну реакцію. Захворювання підтримуватиметься, якщо в ротовій порожнині є рясний зубний наліт, зубний камінь, а також систематично погана домашня гігієна.

Причини гінгівіту:

•  неправильний  прикус
  • коротка вуздечка верхньої і нижньої щелепи
  •  палінні
  •  іммунодефіцитні стани
  •  нестача вітаміну С і тп.

У гострій стадії процесу зазвичай відмічаються:

1.  біль,
  2.  печіння,
  3.  набряк ясенного краю,
  4.  кровоточивість при чищенні зубів.

При гінгівіті зуби залишаються стійкими, оскільки процес не проникає в глиб пародонту, може утворитися так звана помилкова пародонтальна кишеня, коли не відбувається розчинення кісткової тканини лунки зуба.

Чи можуть виникнути наслідки, якщо гінгівіт не лікувати?

Звичайно. Якщо вчасно не провести лікування ясен, гінгівіт може перейти в пародонтит. Це набагато серйозніше і небезпечніше захворювання, ніж гінгівіт. Часто воно стає незворотним, оскільки при пародонтиті вражаються і руйнуються глибокі тканини пародонту — зв’язки зуба і кісткова тканина щелепи.

Суть пародонтологічного лікування

Збирається ретельний анамнез:

•  коли почалося вперше захворювання,
  • що робилося для лікування,
  • чи -є дане захворювання у батьків і найближчих родичів і так далі

Ретельний збір даних дозволяє визначити чинники ризику, інколи навіть прогнозувати перебіг хвороби.

Далі слідує уважний огляд порожнини рота:

•  оцінюємо вуздечки губ і язику,
  •  зубні дуги в цілому і при необхідності кожен зуб окремо, а також пломби, коронки і ортодонтичні апарати.

Одним з головних методів обстеження є зондування  дна пародонтальної кишені і заповнення індивідуальних даних в пародонтологічну карту.

Пародонтологічне лікування в Ірпені

Оцінюється наявність зубного каменя і м’якого нальоту, кровотеча, нагноєння, рухливість зубів і так далі Цей процес може зайняти до години часу.

Для оцінки стану і постановки діагнозу обов’язковою є наявність ортопантомограми або кт, для того, щоб оцінити кісткову тканину.

Основні етапи пародонтологічного лікування

Виділяють місцеве і загальне, а також консервативне і хірургічне лікування.

МІСЦЕВЕ:

•  Усунення чинників, що травмують пародонт (нависаючі краї пломб, коронок, виборче прішліфовиваніє)
  •  Професійна гігієна (зняття зубного камня:надясенного і підясенного)
  •  Медична протизапальна терапія
  • Протезування і шинування

ЗАГАЛЬНЕ:

• Терапія супутніх захворювань, погіршуючих стан ясен
  • Загальнозміцнююче лікування, поліпшуюче імунітет, регенерацію, обмін речовин
  • Корекція харчування

СТОМАТОЛОГІЯ В ІРПЕНІ І КРЮКІВЩИНІ